Birim Kalite Çalışmaları
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi
ISO 27001:2017 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
657 ve 2547 Sayılı Kanunların Disiplin Hükümleri
Sıra No | Öneri Birimi/Kaynak | Öneri Tarihi | Öneri/Gerekçe | İyileştirme | İyileştirme Tarihi |
4 | İç Paydaş | 2025 | Başkanlığımız web sayfasının doküman arşivi bölümünde FR-006 numaralı "Doçentlik Sınav Jüri Üyeleri İle Doktor Öğretim Üyesi, Doçent Ve Profesör Atama Jürilerinde Görev Alan Öğretim Üyeleri Bilgi Formu" güncellenmesi. |
Başkanlığımız web sayfasının doküman arşivi bölümünde FR-006 numaralı "Doçentlik Sınav Jüri Üyeleri İle Doktor Öğretim Üyesi, Doçent Ve Profesör Atama Jürilerinde Görev Alan Öğretim Üyeleri Bilgi Formu" güncellenmesi yapılmıştır. |
2025 |
3 | İç Paydaş | 2025 | Başkanlığımız web sayfası doküman arşivi bölümünde bulunan, FR-087 "Doçent Adayları İçin Komisyon Tutanağı" ve FR-088 numaralı "Profesör Adayları İçin Komisyon Tutanağı" doküman revize edilmesi. |
FR-087 "Doçent Adayları İçin Komisyon Tutanağı" ve FR-088 numaralı "Profesör Adayları İçin Komisyon Tutanağı" doküman revize edilmişir. |
2025 |
2 | İç Paydaş | 2025 | Üniversitemiz kadrolarında yer alan araştırma görevlilerinin, eğitim, araştırma, sosyal ve kültürel ihtiyaçlarının karşılanması, yetiştirilmesi ve geliştirilmesinde haklarını gözetmek, yönetim organları ile araştırma görevlileri arasında etkili bir iletişim kurarak araştırma görevlilerinin beklenti ve isteklerini yönetim organlarına iletmek, eğitim öğretim ve araştırma konusundaki kararlara araştırma görevlilerinin katılımını sağlamak amacıyla form oluşturulması. |
“Süleyman Demirel Üniversitesi Araştırma Görevlileri Konseylerinin Kurulmasına İlişkin Yönerge” kapsamında Birim Araştırma Görevlisi Temsilcilerinin Üniversite Temsilcisi'ni belirlemek amacıyla düzenlenecek olan toplantılarda kullanılmak üzere FR-155 Araştırma Görevlileri Üniversite Temsilcisi Seçimi Toplantı Tutanağı ve FR-156 Araştırma Görevlileri Üniversite Temsilcisi Seçimi Seçim Belirleme Tutanağı formları PDB Döküman arşivi bölümüne yüklenmiştir. |
2025 |
1 | İç Paydaş | 2025 | Üniversitemiz Birimlerinin/Soruşturmacılarının sözlü talebi üzerine 7201 sayılı Tebligat Kanunu'nun Tebligat Esasları Bölümüne uygun olarak Tebliğ Mazbatası düzenlenmesi. |
Üniversitemiz Birimlerinin/Soruşturmacılarının sözlü talebi üzerine 7201 sayılı Tebligat Kanunu'nun Tebligat Esasları Bölümüne uygun olarak Tebliğ Mazbatası formu düzenlenmiştir. Teblig Mazbatası formu Personel Daire Başkanlığı döküman arşivi bölümüne yüklenmişir |
2025 |
2024 yılı İyileştirme ve Öneri Çalışmaları | |||||
Sıra No | Öneri Birimi/Kaynak | Öneri Tarihi | Öneri/Gerekçe | İyileştirme | İyileştirme Tarihi |
8 | İç Paydaş | 2024 |
Personel Bilgi Sisteminde iyileştirme faaliyeti. |
Yönetici görevlendirme sekmesinde ekle seçeneği altındaki görevlendirme ekle-düzenle ekranında "komisyon üyesi seçimi" eklenmesi, görevlendirme birimi sekmesi altına "komisyon adı" eklenmesi, görevlendirme türü sekmesi altına "asıl üye, yedek üye, doğal üye (YÖKAK Yönetmelik 16/3), doğal üye ( Sdü Yönerge 7/c-g), seçimlik üye (Sdü Yönerge 7/c-g)" seçimleri eklenmiştir. |
2024 |
7 | İç Paydaş | 2024 |
PBS'de öğrenim bilgilerinde yer alan öğrenim türü sekmesinde düzenleme gereksinimi duyulmuş. |
PBS'de öğrenim bilgilerinde yer alan öğrenim türü sekmesinde " Eczacılıkta Uzmanlık" öğrenim türü eklenmiştir. |
2024 |
6 | İç Paydaş | 2024 |
Kalite Koordinatörlüğünün Seyir Defteri hazırlanması talebi. |
Başkanlığımız Seyir Defteri</a > hazırlanarak Birim Kalite Sayfasına yüklenmiştir. |
2024 |
5 | İç Paydaş | 2024 |
Hizmet İçi Eğitim öncesi uyguladığımız anketlerde eğitim saatinin hangi aralıkta olması gerektiği hakkında genel kanaatın saat 10:00 olduğu görüldü. |
Eğitim saatleri mümkün olduğunca saat 10:00 olarak planlanmaktadır. |
2024 |
4 | İç Paydaş | 2024 |
Eğitim Öğretim Koordinatörlüğünün ilgi'de kayıtlı yazısı ile Eğitimde Ölçme, Değerlendirme ve |
Hizmet İçi Eğitim Planlaması çerçevesinde 04.07.2024 tarihinde ilgili eğitim düzenlenmiştir ( Link</a >). |
2024 |
3 |
İç Paydaş |
2024 |
SDÜ 2022 Kurumsal Akreditasyon Raporu’nda yer alan önerilere istinaden Üniversitemizin kalite süreçleri ile ilgili iş takviminin hazırlanmış olduğu ve birimlerin kendileriyle ilgili faaliyetler için bu takvimde yer alan tarihlere uymaları gerektiği bildirilerek Üniversitemiz birimlerininde iş takvimlerini ve iş akış şemalarını oluşturmaları veya mevcut olan iş takvimlerini ve iş akış şemalarını güncelleme istemi. |
Başkanlığımızca iş akış şemaları ile üniversitemiz iş takvimi de göz önünde bulundurularak ve birimimiz tarafından yürütülen diğer faaliyetler de dikkate alınarak hazırlanıp güncellenen birim iş |
2024 |
2 |
İç Paydaş (Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi) |
2024 |
Üniversitemiz Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Makine Mühendisliği Bölümü 3. Sınıf öğrencilerine “CV Hazırlama ve Mülakat Teknikleri” konulu seminer verilmesi talebi |
Konu ile alakalı eğitimin verilebilmesi için Isparta İşkur İl Müdürlüğü ile gerekli yazışmalar yapılmış ilgili eğitim organize edilmiştir ( Link</a >). |
2024 |
1 | Dış paydaş (e-posta) | 2023 |
Üniversitemiz sözleşmeli personel alım ilanında koruma ve güvenlik görevlisi kadrosuna başvuru yapmak isteyen ilgilinin ilan şartları ile alakalı -e posta yoluyla yapmış olduğu geri bildirim. |
İlgilinin talebine istinaden İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı ile yapılan yazışma sonucunda; Yaptığımız son sözleşmeli personel alımı ilanında ilgili kadro pozisyonu için aranan niteliklerde " tecrübe şartı '' aranmamıştır ( Link</a >). |
2024 |