Birim Kalite Çalışmaları

 

Şube Müdürü Yakup GÜLFİDAN
Şef Hasan TEMURÇİN
Memur (Ş) Abdurrahman İNCE
Sürekli İşçi Şeyma YILMAZ

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi

ISO 27001:2017 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi

SDÜ Kalite Güvence Ofisi

657  ve 2547 Sayılı Kanunların Disiplin Hükümleri

Mevsimlik Geçici İşçilerin İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
2024- İş Sağlığı ve Güvenliği
2024-İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
2024-Aday Memur Temel Eğitimi
2024-AKTS Ders Bilgi Paketleri
2024-Gıda Güvenliği ve Biyöterörizm
2024-Envanter Sistemi Yazılım Projesi Eğitimi
2024-İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
2025-İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
2025-KVKK Farkındalık Eğitimi (HİEM)
2025-Yapay Zeka Farkındalık Eğitimi (CBİKO)
2025-Kültür Varlıklarıyla Mücadele Eğitimi (CBİKO)
 

.

 
  2025 Yılı İyileştirme ve Öneri Çalışmaları
Sıra No Öneri Birimi/Kaynak Öneri Tarihi Öneri/Gerekçe İyileştirme İyileştirme Tarihi
4 İç Paydaş 2025 Başkanlığımız web sayfasının doküman arşivi bölümünde FR-006 numaralı "Doçentlik Sınav
Jüri Üyeleri İle Doktor Öğretim Üyesi, Doçent Ve Profesör Atama Jürilerinde Görev Alan Öğretim
Üyeleri Bilgi Formu" güncellenmesi.
Başkanlığımız web sayfasının doküman arşivi bölümünde FR-006 numaralı "Doçentlik Sınav
Jüri Üyeleri İle Doktor Öğretim Üyesi, Doçent Ve Profesör Atama Jürilerinde Görev Alan Öğretim
Üyeleri Bilgi Formu" güncellenmesi yapılmıştır.
2025
3 İç Paydaş 2025 Başkanlığımız web sayfası doküman arşivi bölümünde bulunan, FR-087 "Doçent Adayları İçin
Komisyon Tutanağı" ve FR-088 numaralı "Profesör Adayları İçin Komisyon Tutanağı" doküman revize
edilmesi.
FR-087 "Doçent Adayları İçin
Komisyon Tutanağı" ve FR-088 numaralı "Profesör Adayları İçin Komisyon Tutanağı" doküman revize edilmişir.
2025
2 İç Paydaş 2025 Üniversitemiz kadrolarında yer alan araştırma görevlilerinin, eğitim, araştırma, sosyal ve kültürel
ihtiyaçlarının karşılanması, yetiştirilmesi ve geliştirilmesinde haklarını gözetmek, yönetim organları ile
araştırma görevlileri arasında etkili bir iletişim kurarak araştırma görevlilerinin beklenti ve isteklerini
yönetim organlarına iletmek, eğitim öğretim ve araştırma konusundaki kararlara araştırma görevlilerinin
katılımını sağlamak amacıyla form oluşturulması.
“Süleyman Demirel Üniversitesi Araştırma Görevlileri
Konseylerinin Kurulmasına İlişkin Yönerge” kapsamında Birim Araştırma Görevlisi
Temsilcilerinin Üniversite Temsilcisi'ni belirlemek amacıyla düzenlenecek olan toplantılarda kullanılmak
üzere FR-155 Araştırma Görevlileri Üniversite Temsilcisi Seçimi Toplantı Tutanağı ve FR-156 Araştırma
Görevlileri Üniversite Temsilcisi Seçimi Seçim Belirleme Tutanağı formları PDB Döküman arşivi bölümüne yüklenmiştir.
2025
1 İç Paydaş 2025 Üniversitemiz Birimlerinin/Soruşturmacılarının sözlü talebi üzerine 7201 sayılı Tebligat
Kanunu'nun Tebligat Esasları Bölümüne uygun olarak Tebliğ Mazbatası düzenlenmesi.
Üniversitemiz Birimlerinin/Soruşturmacılarının sözlü talebi üzerine 7201 sayılı Tebligat
Kanunu'nun Tebligat Esasları Bölümüne uygun olarak Tebliğ Mazbatası formu düzenlenmiştir. Teblig
Mazbatası formu Personel Daire Başkanlığı döküman arşivi bölümüne yüklenmişir
2025
2024 yılı İyileştirme ve Öneri Çalışmaları
Sıra No Öneri Birimi/Kaynak Öneri Tarihi Öneri/Gerekçe İyileştirme İyileştirme Tarihi
8 İç Paydaş 2024

Personel Bilgi Sisteminde iyileştirme faaliyeti.

Yönetici görevlendirme sekmesinde ekle seçeneği altındaki görevlendirme ekle-düzenle ekranında "komisyon üyesi seçimi" eklenmesi, görevlendirme birimi sekmesi altına "komisyon adı" eklenmesi, görevlendirme türü sekmesi altına "asıl üye, yedek üye, doğal üye (YÖKAK Yönetmelik 16/3), doğal üye ( Sdü Yönerge 7/c-g), seçimlik üye (Sdü Yönerge 7/c-g)" seçimleri eklenmiştir.

2024
7 İç Paydaş 2024

PBS'de öğrenim bilgilerinde yer alan öğrenim türü sekmesinde düzenleme gereksinimi duyulmuş.

PBS'de öğrenim bilgilerinde yer alan öğrenim türü sekmesinde " Eczacılıkta Uzmanlık" öğrenim türü eklenmiştir.

2024
6 İç Paydaş 2024

Kalite Koordinatörlüğünün Seyir Defteri hazırlanması talebi.

Başkanlığımız Seyir Defteri</a > hazırlanarak Birim Kalite Sayfasına yüklenmiştir.

2024
5 İç Paydaş 2024

Hizmet İçi Eğitim öncesi uyguladığımız anketlerde eğitim saatinin hangi aralıkta olması gerektiği hakkında genel kanaatın saat 10:00 olduğu görüldü.

Eğitim saatleri mümkün olduğunca saat 10:00 olarak planlanmaktadır.

2024
4 İç Paydaş 2024

Eğitim Öğretim Koordinatörlüğünün ilgi'de kayıtlı yazısı ile Eğitimde Ölçme, Değerlendirme ve
Geliştirme Komisyonu 26-27 Haziran 2024 tarihlerinde Üniversitemiz birimlerinin AKTS Ders Bilgi
Paketleri güncellemelerinin izleme ve değerlendirmesinin yapılması ile gelişime açık yönlerin
belirlenmesi amacıyla bir çalışma gerçekleştirdiği bildirilmiş ve çalışma sonucunda Üniversitemiz birim
yöneticileri (Dekan, Dekan Yardımcıları, Müdür, Müdür Yardımcıları) ve birim kalite komisyon
başkanlarına yönelik ders bilgi paketlerindeki iyileştirmeye açık yönler ile ilgili bir eğitim düzenlenmesi
önerilmiştir

Hizmet İçi Eğitim Planlaması çerçevesinde 04.07.2024 tarihinde ilgili eğitim düzenlenmiştir ( Link</a >).

2024
3

İç Paydaş

2024

SDÜ 2022 Kurumsal Akreditasyon Raporu’nda yer alan önerilere istinaden Üniversitemizin kalite süreçleri ile ilgili iş takviminin hazırlanmış olduğu ve birimlerin kendileriyle ilgili faaliyetler için bu takvimde yer alan tarihlere uymaları gerektiği bildirilerek Üniversitemiz birimlerininde iş takvimlerini ve iş akış şemalarını oluşturmaları veya mevcut olan iş takvimlerini ve iş akış şemalarını güncelleme istemi.

Başkanlığımızca iş akış şemaları ile üniversitemiz iş takvimi de göz önünde bulundurularak ve birimimiz tarafından yürütülen diğer faaliyetler de dikkate alınarak hazırlanıp güncellenen birim iş
takvimi ve iş akış şemaları kalite sayfamızda paylaşılmıştır ( Link</a >). 

2024
2

İç Paydaş

(Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi)

2024

Üniversitemiz Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Makine Mühendisliği Bölümü 3. Sınıf öğrencilerine “CV Hazırlama ve Mülakat Teknikleri” konulu seminer verilmesi talebi

Konu ile alakalı eğitimin verilebilmesi için Isparta İşkur İl Müdürlüğü ile gerekli yazışmalar yapılmış ilgili eğitim organize edilmiştir ( Link</a >).

2024
1 Dış paydaş (e-posta) 2023

Üniversitemiz sözleşmeli personel alım ilanında koruma ve güvenlik görevlisi kadrosuna  başvuru yapmak isteyen ilgilinin ilan şartları ile alakalı -e posta yoluyla yapmış olduğu geri bildirim.

İlgilinin talebine istinaden İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı ile yapılan yazışma sonucunda; 

Yaptığımız son sözleşmeli personel alımı ilanında ilgili kadro pozisyonu için aranan niteliklerde " tecrübe şartı '' aranmamıştır ( Link</a >).

2024

Dökümanlar için tıklayınız.