Birim Kalite Çalışmaları

Birim Kalite Temsilcileri

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi 

ISO 27001:2017 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi

SDÜ Kalite Güvence Ofisi

 

Mevsimlik Geçici İşçilerin İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
2024- İş Sağlığı ve Güvenliği

 

Pandemi Sonrası Yeni Normalde Yönetim Becerileri 
Eğitmen Değerlendirme Anketi-2                                                                
Pandemi Sonrası Yeni Normalde Yönetim Becerileri 
Eğitmen Değerlendirme Anketi-3                                                                                                                   
Pandemi Sonrası Yeni Normalde Yönetim Becerileri 
Eğitmen Değerlendirme Anketi-4                                                                  

 

2024 yılı İyileştirme ve Öneri Çalışmaları
Sıra No Öneri Birimi/Kaynak Öneri Tarihi Öneri/Gerekçe İyileştirme İyileştirme Tarihi
4 İç Paydaş 2024

Eğitim Öğretim Koordinatörlüğünün ilgi'de kayıtlı yazısı ile Eğitimde Ölçme, Değerlendirme ve
Geliştirme Komisyonu 26-27 Haziran 2024 tarihlerinde Üniversitemiz birimlerinin AKTS Ders Bilgi
Paketleri güncellemelerinin izleme ve değerlendirmesinin yapılması ile gelişime açık yönlerin
belirlenmesi amacıyla bir çalışma gerçekleştirdiği bildirilmiş ve çalışma sonucunda Üniversitemiz birim
yöneticileri (Dekan, Dekan Yardımcıları, Müdür, Müdür Yardımcıları) ve birim kalite komisyon
başkanlarına yönelik ders bilgi paketlerindeki iyileştirmeye açık yönler ile ilgili bir eğitim düzenlenmesi
önerilmiştir

Hizmet İçi Eğitim Planlaması çerçevesinde 04.07.2024 tarihinde ilgili eğitim düzenlenmiştir (Link).

2024
3

İç Paydaş

2024

SDÜ 2022 Kurumsal Akreditasyon Raporu’nda yer alan önerilere istinaden Üniversitemizin kalite süreçleri ile ilgili iş takviminin hazırlanmış olduğu ve birimlerin kendileriyle ilgili faaliyetler için bu takvimde yer alan tarihlere uymaları gerektiği bildirilerek Üniversitemiz birimlerininde iş takvimlerini ve iş akış şemalarını oluşturmaları veya mevcut olan iş takvimlerini ve iş akış şemalarını güncelleme istemi.

Başkanlığımızca iş akış şemaları ile üniversitemiz iş takvimi de göz önünde bulundurularak ve birimimiz tarafından yürütülen diğer faaliyetler de dikkate alınarak hazırlanıp güncellenen birim iş
takvimi ve iş akış şemaları kalite sayfamızda paylaşılmıştır (Link). 

2024
2

İç Paydaş

(Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi)

2024

Üniversitemiz Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Makine Mühendisliği Bölümü 3. Sınıf öğrencilerine “CV Hazırlama ve Mülakat Teknikleri” konulu seminer verilmesi talebi

Konu ile alakalı eğitimin verilebilmesi için Isparta İşkur İl Müdürlüğü ile gerekli yazışmalar yapılmış ilgili eğitim organize edilmiştir (Link).

2024
1 Dış paydaş (e-posta) 2023

Üniversitemiz sözleşmeli personel alım ilanında koruma ve güvenlik görevlisi kadrosuna  başvuru yapmak isteyen ilgilinin ilan şartları ile alakalı -e posta yoluyla yapmış olduğu geri bildirim.

İlgilinin talebine istinaden İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı ile yapılan yazışma sonucunda; 

Yaptığımız son sözleşmeli personel alımı ilanında ilgili kadro pozisyonu için aranan niteliklerde " tecrübe şartı '' aranmamıştır (Link).

2024

Dökümanlar için tıklayınız.
‍‍